Veelgestelde Vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen

Is het taxitarief per persoon of per rit?

Alle tarieven op onze website zijn per rit.

Waar kan ik de retourprijzen vinden?

Wijzig type Vervoer van ‘Enkel’ naar ‘Retour’ in stap 1 in ons reserverings- en tariefberekeningssysteem. Ons systeem toont u vervolgens de tarieven voor de terugreis.

Wat is het verschil tussen retour (heen en weer zelfde rit) en retour (2 aparte ritten)?

  • Retour (heen en weer zelfde rit) is een hele rit om ergens heen te gaan en tegelijkertijd weer terug te komen. Bijvoorbeeld als u een gast moet ophalen van de luchthaven.
  • Retour (2 aparte ritten) zijn twee losse ritten op twee verschillende tijden.

Kunnen we een rit boeken voor 's nachts?

Ja, onze services zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar beschikbaar.

Hoe lang van tevoren kan ik boeken?

There are no maximum limitations for booking in advance but at least 1 hour before pick up if you book by phone and 3 hours before pick up if you book online.

Moeten we de taxi delen met andere reizigers?

Nee, u krijgt een privétaxi en u wordt rechtstreeks naar uw bestemming gebracht.

Wat als mijn vlucht vertraagd of vervroegd is??

We houden uw vlucht constant in de gaten en in geval van vertraging of vervroeging wordt de ophaaltijd automatisch aangepast.

Waar ontmoet ik de chauffeur op de luchthaven en hoeveel wachttijd is inbegrepen?

De chauffeur neemt contact met u op nadat uw vlucht is geland en zal u naar de auto begeleiden. Als de Meet & Greet-service bij uw boeking is inbegrepen, dan verwelkomt de chauffeur u bij de gate met een naambord en assisteert u naar de auto.

We gebruiken uw vluchtnummer om uw vlucht bij te houden en we zorgen ervoor dat uw chauffeur op de luchthaven is als u geland bent. We houden uw vlucht bij en in geval van vertragingen of vervroegingen passen we zich daarop aan en de chauffeur wordt op de hoogte gesteld.

In uw offerte vermelden we 50 minuten wachttijd voor passagiers met ingecheckte bagage en 30 minuten voor passagiers met alleen handbagage. Na deze wachttijd worden de kosten dienovereenkomstig in rekening gebracht. Als u denkt dat het langer duurt dan dit duurt om door de douane te komen en uw chauffeur te vinden, kunt u de aanvangstijdstip van gratis wachttijd wijzigen door een vertragingstijd toe te voegen bij het boeken.

Wat als ik de chauffeur niet op de luchthaven kan vinden?

Kort nadat uw vlucht is geland, sturen wij u een SMS met de gegevens van de chauffeur en het telefoonnummer van de chauffeur.

Hoe kan ik boeken?

U kunt via onze website reserveren of ons eenvoudig een e-mail sturen naar book@staxizwolle.nl.

Hoe wissel ik een coupon in bij een boeking?

Kortingscodes kunnen worden ingewisseld bij het boeken via onze website door de code toe te voegen in stap 4 op het moment van boeking.

Ik ben iets in de auto vergeten. Hoe krijg ik het terug?

Als u denkt dat u een item in een van onze voertuigen bent vergeten, neemt u contact met ons op met een beschrijving van uw zoekgeraakte item en boekingsdetails. Een collega zal met u contact opnemen hierover. U kunt ook rechtstreeks met de chauffeur contact opnemen om te proberen het item waar mogelijk af te halen.

Wat is uw annuleringsbeleid?

Als de rit niet uitgegeven is aan de chauffeur wanneer u de reservering annuleert, brengen wij u geen annuleringskosten in rekening. Als uw chauffeur op weg is naar u wanneer u de boeking annuleert, brengen we annuleringskosten in rekening van 70% van het vermelde tarief en 100% van het opgegeven tarief als de chauffeur is gearriveerd op de ophaallocatie. Voor een volledig overzicht van onze annuleringskosten lees onze Algemene Voorwaarden .

Hoe zit het met de wachttijd?

Onze chauffeurs zullen gedurende 5 minuten kosteloos op je wachten. Voor een ‘zo snel mogelijk’ boeking begint uw vijf minuten vanaf het moment dat het voertuig arriveert. In vooraf gemaakte boekingen begint het vanaf de afgesproken ophaaltijd. Zodra de 6e minuut ingaat, gaat de betaalde wachttijd in. De wachttijd bedraagt op € 0,73 per minuut voor standaard diensten.

Hoeveel bagage kan ik meenemen in een auto?

Dit is allemaal afhankelijk van de grootte van de auto en het aantal passagiers dat meereist.

Houden jullie mijn vlucht in de gaten?

Ja, als u ons uw vluchtnummer verstrekt op het moment van boeking, kunnen we de betreffende vlucht volgen en de ophaaltijd automatisch aanpassen in geval van vertragingen of vervroegingen. Als u een vertragingstijd aan uw boeking wilt toevoegen om er zeker van te zijn dat er geen kosten in rekening worden gebracht voor extra wachten, dan kunt u dat doen op het moment van reserveren. Gratis wachttijd duurt 50 minuten als u met ingecheckte bagage reist en 20 min met alleen handbagage.

Wat moet ik doen als mijn vlucht wordt vertraagd of geannuleerd?

Als u ons uw vluchtnummer verstrekt op het moment van boeking, kunnen we de vlucht volgen en de ophaaltijd bijstellen in geval van vertragingen.

In geval van annulering van de vlucht zullen we uw boeking annuleren en kunt u contact met ons opnemen voor een alternatieve boeking.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U krijgt direct een prijsopgave op onze website door de ritgegevens in ons boekingssysteem in te voeren. Ons systeem brekent automatisch de prijs van alle beschikbare opties. Mocht u een aangepast offerte willen ontvangen dan kunt u ons een e-mail sturen naar book@staxizwolle.nl.

Kan ik een rit boeken met meerdere ophaal- / afzetadressen?

U kunt reserveringen maken met meerdere ophaal- en afzetadressen via onze website.

Heeft u een mobiel nummer nodig om te kunnen boeken?

Om informatie van ons te kunnen ontvangen in de vorm van sms-berichten met de gegevens van de bestuurder, de status en ontmoetingsplaatsen, adviseren wij om een mobiel nummer door te geven bij het maken van een boeking.

Hoe kan ik een boeking annuleren?

Bel ons als de rit binnen een korte periode van 4 uur plaatsvindt. Anders kunt u ons gewoon een bericht sturen door WhatsApp of per e-mail. Let op: uw boeking is niet geannuleerd zolang u geen bevestiging van ons heeft ontvangen.

Wat voor voertuigen hebben jullie?

Een lijst met onze wagenpark vindt u hier .

Niet kunnen vinden? Vraag ons.

Form is deprecated, please contact the webmaster to upgrade this form.

Scan de code